Ամառային Տնային Աշխատանք

  • Դո՛ւրս գրիր քեզ դուր եկած ամենահետաքրքիր հատվածը կամ արտահայտությունը:

― Ողջու՜յն, ― գոչեց նա, ― մինչեւ օրս ձեզ բախտ չէր վիճակվել ինձ տեսնել։ Ինձ կոչում
են Կառլսոն, ես ապրում եմ տանիքում… է՜յ, Գունի՜լլա, Գունի՜լլա, այդ ի՞նչ ես անում, ինչո՞ւ
ես այդքան շատ տորթ դնում քո ափսեն, չէ՞ որ ես էլ եմ ոզում ուտել…

  • Առանձնացրո՛ւ հերոսներին, նկարագրի՛ր և բնութագրի՛ր նրանց:

Կառլսոնը ինձ շատ դուր եկավ, նա շատ հավատարիմ և լավ ընկեր էր,  սակայն մի փոքր չարաճճի է։

Մանչուկը նույնպես ընկերասեր էր, և շատ հոգատար։

  • Գրի՛ր կարծիքդ այս գրքի մասին:

Գիրքը շատ հետաքրքիր էր և ծիծաղելի, ես մեծ հաճույքով կարդացի այն։

  • Պատմի՛ր քո ծննդյան օրերից մեկի մասին, որը, կարծում ես, ամենագեղեցիկն է եղել:

Իմ ամենա լավ ծծնդյան տարեդարձը 2 տարի առաջ էր, քանի որ ես շատ լավ ժամանակ անցկացրեցի իմ ընկերների հետ և ստացա իմ ուզած  նվերները։

  • Ո՞րն է մինչ այժմ ստացածդ ամենագեղեցիկ նվերը և ի՞նչ կցանկանայիր ստանալ գալիք ծննդյանդ տոնին:

Իմ ամենա լավ նվերը դա hoverbord-ն էր, մյուս ծննդյանս արթիվ կուզեյի հեծանիվ ստանալ։

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *